Iz Rimac Automobila potvrdili su da će izgraditi zajedničku tvornicu e-motora i batarija u Kini s tamošnjom Camel grupom, najvećim proizvođačem baterija u Aziji. U zajednički pothvat Rimac Automobili ulažu 5 milijuna eura, tehnologije i znanje, dok Camel i kineska vlada osiguravaju ostatak novca, navode iz Rimac Automobila. Prema neslužbenim informacijama tvornica električnih motora i baterija investicija je vrijedna 158 milijuna eura, a Rimac automobili dobit će 40 posto vlasništva na temelju Joint Venture ugovora. Kina je najveće tržište za električne automobile i druga prijevozna sredstva na svijetu. Kina također ima veći rast od svih drugih velikih tržišta jer se Kina strateški opredjelila prema električnim vozilima te ima već danas u planu transport prebaciti potpuno na električni pogon, navode iz Rimac automobila.
Iz Rimac Automobila potvrdili su za HRT da će izgraditi zajedničku tvornicu e-motora i batarija u Kini s tamošnjom Camel grupom, najvećim proizvođačem baterija u Aziji.
U zajednički pothvat Rimac Automobili ulažu 5 milijuna eura, tehnologije i znanje, dok Camel i kineska vlada osiguravaju ostatak novca, navode iz Rimac Automobila.
Prema neslužbenim informacijama tvornica električnih motora i baterija investicija je vrijedna 158 milijuna eura, a Rimac automobili dobit će 40 posto vlasništva na temelju Joint Venture ugovora.
"Kina je najveće tržište za električne automobile i druga prijevozna sredstva (autobusi, kamioni…) na svijetu. Kina također ima veći rast od svih drugih velikih tržišta jer se Kina strateški opredjelila prema električnim vozilima te ima već danas u planu transport prebaciti potpuno na električni pogon", navode u komentaru za HRT iz Rimac automobila.
To je jedan od razloga zašto smo za B-Round Lead Investora odabrali snažnu kinesku tvrtku – najvećeg proizvođača baterija u Aziji. Kao dio investicije bio je i dogovor za Joint Venture u Kini. U Joint Venture Rimac Automobili ulažu 5 Milijuna Eura i tehnologije/znanja dok Camel i kineska vlada osiguravaju ostatak sredstava.
Cilj Joint Venture-a je na temelju naših postojećih tehnologija i komponenti proizvoditi pogonske sastavnice za električne automobile i autobuse za lokalno tržište - za kineske proizvođače. Razvoj i proizvodnja za sva ostala tržišta ostaje u Hrvatskoj.
Joint Venture pokriva isključivo tržište Kine. Naravno, u Kini je fokus na velikim serijama i vrlo konkurentnim cijenama dok su glavni fokus Rimac Automobila pogonski i baterijski sustavi visokih performansi i manjih serija za europske premium proizvođače", pojasnili su glavne karakteristike novog pothvata iz tvrtke Rimac Automobili.